7 January 2006, 21:12
Robbert242DL schreef:Ik geloof best dat een "echte" vakman beter werk levert, maar hoeveel vakmannen die beweren in NL "echt" te zijn zijn dat ook in werkelijkheid. Niet dat ik daarmee jouw vakman te kort wil doen, want dat kan er wel 1 zijn. Maar de gewonen huis-tuin-en-keuken Volvo-rijder wil gewoon zijn trots in goede staat voor een leuk bedrag hebben. En dan kun je beter na pakweg 5 jaar zeggen: ik laat het nog een keer doen voor hetzelfde geld dan de kat in de zak kopen in Nederland en nog duurder uit zijn.
Zolang er niet op iemands voorhoofd geschreven staat wie er wel of wie er geen vakman is zou ik persoonlijk liever de gok wagen in Polen.
En inderdaad ben ik ook benieuwd hoe Sanders 264 er over 5 jaar uitziet, nu in ieder geval prachtig!! 8)
Volgens mij ben je een vakman als je heel veel en vaak hetzelfde doet en daar steeds beter in wordt. Ik denk dat die Polen naast het lagere kostenplaatje echt veel meer tijd er in (kunnen) stoppen met een vaak beter resultaat dan die mbo-ertjes die effe een cursusje schadeherstel na hun SPW gedaan hebben.