16 August 2010, 18:18
Als de voorkant te hoog komt gaat de bestuurbaarheid behoorlijk achteruit. Schokbrekers doen daar weinig aan, alleen tegen het doordeinen. Dempers dus. De 240 is van nature redelijk zacht geveerd voor de Amerikaanse markt.
Mijn broertje's 240 heeft hulpveren, die maken de achterkant veel harder dus ze doen het wel. Wat mij erg verbaasde toen ik zag hoe iel die dingen zijn. Ze zitten in de veren dus redelijk permanent.
Ophoogblokken, ben ik er happy mee. Auto is weer recht en veert gewoon als vanouds. Ondanks LPG tank, bagage, kids, schoonmoeder (IN de auto) en 20-30 kg kogeldruk.
Mijn broertje's 240 heeft hulpveren, die maken de achterkant veel harder dus ze doen het wel. Wat mij erg verbaasde toen ik zag hoe iel die dingen zijn. Ze zitten in de veren dus redelijk permanent.
Ophoogblokken, ben ik er happy mee. Auto is weer recht en veert gewoon als vanouds. Ondanks LPG tank, bagage, kids, schoonmoeder (IN de auto) en 20-30 kg kogeldruk.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

