14 August 2010, 23:02
Deze kent u dan vast ook wel:
http://www.youtube.com/watch?v=TFIYS20Dj5o
En dat zijn dan wel weer 2 vergelijkbare auto's (960 en BMW 525): beide lijnmotor en in lijn geplaatst, ongeveer hetzelfde gewicht, lengte etc, beide ontworpen eind '80er jaren en staan beide toch als veilig te boek.
Maar laten we vooral niet vergeten dat dit '60mph each' is, oftewel 100km/u elk. Dus in feite een impact van 200km/u. Daar is geen enkele auto tegen bestand :'(.
Alhoewel de achterlichten nog wel heel zijn. iemand? Moet je even naar 5th Gear schrijven, misschien hebben ze ze nog
Maar dat verhaal van die Zweed met zijn 940 vs truck geeft de burger wel weer moed :o! (al had daar ook niemand op de achterbank moeten zitten, zie het wiel van de vrachtwagen)
http://www.youtube.com/watch?v=TFIYS20Dj5o
En dat zijn dan wel weer 2 vergelijkbare auto's (960 en BMW 525): beide lijnmotor en in lijn geplaatst, ongeveer hetzelfde gewicht, lengte etc, beide ontworpen eind '80er jaren en staan beide toch als veilig te boek.
Maar laten we vooral niet vergeten dat dit '60mph each' is, oftewel 100km/u elk. Dus in feite een impact van 200km/u. Daar is geen enkele auto tegen bestand :'(.
Alhoewel de achterlichten nog wel heel zijn. iemand? Moet je even naar 5th Gear schrijven, misschien hebben ze ze nog

Maar dat verhaal van die Zweed met zijn 940 vs truck geeft de burger wel weer moed :o! (al had daar ook niemand op de achterbank moeten zitten, zie het wiel van de vrachtwagen)
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

