20 July 2010, 22:06
Zo. Blackbird is op de brug geweest.
De monteur kon weinig schokkends vinden.
Alleen wat uitgedroogd rubber en zo maar niets dat onmiddellijke actie verlangt.
De wielen gaven een heel ander verhaal. De conditie van de velgen is niet meer 100% en de banden vertonen een behoorlijke hoogteslag.
Geen wonder dat ik hobbelend over de wegen ga.
ik heb inmiddels een set Virgo's gevonden, die wilde ik toch al hebben. geen 14" meer maar 15" en dus een ruimere bandenkeuze.
Twee van de 4 hebben een wiebeltje maar ik laat ze toch opnieuw coaten dus dan gaat dat ook meteen gerepareerd worden.
Dus weer twee vragen:
- suggestie voor banden?
- suggestie voor een velgenreperateur?
De monteur kon weinig schokkends vinden.
Alleen wat uitgedroogd rubber en zo maar niets dat onmiddellijke actie verlangt.
De wielen gaven een heel ander verhaal. De conditie van de velgen is niet meer 100% en de banden vertonen een behoorlijke hoogteslag.
Geen wonder dat ik hobbelend over de wegen ga.
ik heb inmiddels een set Virgo's gevonden, die wilde ik toch al hebben. geen 14" meer maar 15" en dus een ruimere bandenkeuze.
Twee van de 4 hebben een wiebeltje maar ik laat ze toch opnieuw coaten dus dan gaat dat ook meteen gerepareerd worden.
Dus weer twee vragen:
- suggestie voor banden?
- suggestie voor een velgenreperateur?
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers