9 July 2010, 14:03
Ik dnek dat ik een oude orginele kop heb (maar weet het niet zeker, is een ruilmotor die er net in zit),maar wil toch het beste voor mijn auto 
Ik heb er nu een hoop over gelezen, heb er toch maar een besteld, kan geen kwaad lijkt me. Ik wil de mijne uiteindelijk ombouwen naar gasinjectie met KdFi v1.3, misschien later nog een een turbo. En dan lijkt het me helemaal een goed idee.
Maar eerst eens kijken hoe dit blok zich houdt, eerste ritjes gaan prima. Ik vind alleen dat de koppeling heel zwaar gaat (moet echt met veel kracht helemaal op de vloer stampen bijna), is dat normaal met een M400? Hiervoor zat er een automaat in, dus geen vergelijkmateriaal.

Ik heb er nu een hoop over gelezen, heb er toch maar een besteld, kan geen kwaad lijkt me. Ik wil de mijne uiteindelijk ombouwen naar gasinjectie met KdFi v1.3, misschien later nog een een turbo. En dan lijkt het me helemaal een goed idee.
Maar eerst eens kijken hoe dit blok zich houdt, eerste ritjes gaan prima. Ik vind alleen dat de koppeling heel zwaar gaat (moet echt met veel kracht helemaal op de vloer stampen bijna), is dat normaal met een M400? Hiervoor zat er een automaat in, dus geen vergelijkmateriaal.
Volvo 164 E 1973