14 May 2010, 06:02
Je kan ook hier eens naar zoeken, brengen weinig hitte in onderliggend materiaal en vreten werkelijk door alles heen
op een boormachine met wat toeren gebruiken, niet op een accuding dus.
Wel even opletten als je rondom een gat van een slot oid werkt dat hij niet gaat happen, dan zijn ze zo weg namelijk .
Degene met vaste stift hebben mijn voorkeur ..
![[Afbeelding: BlobServlet?locale=nl_NL&lmd=11718943150...=ImageFile]](http://solutions.3mnederland.nl/3MContentRetrievalAPI/BlobServlet?locale=nl_NL&lmd=1171894315000&assetId=1114282930577&assetType=MMM_Image&blobAttribute=ImageFile)
Scotch-Brite Clean & Strip XT Purple Schijven
Deze nieuwe generatie Clean & Strip schijven met een silicium-carbide korrel hebben een langere
levensduur en werken sneller. Speciaal ontwikkeld voor zware werkzaamheden. Leverbaar
met asgat, vaste stift en als vlakke schijf op fiber of glasvezel rug.
Toepassingen
Verwijderen van roest, oxidatie, lasverkleuringen, coatings, oude verflagen, reinigen van lasnaden
enz. Lopen niet vol.
op een boormachine met wat toeren gebruiken, niet op een accuding dus.
Wel even opletten als je rondom een gat van een slot oid werkt dat hij niet gaat happen, dan zijn ze zo weg namelijk .
Degene met vaste stift hebben mijn voorkeur ..
Scotch-Brite Clean & Strip XT Purple Schijven
Deze nieuwe generatie Clean & Strip schijven met een silicium-carbide korrel hebben een langere
levensduur en werken sneller. Speciaal ontwikkeld voor zware werkzaamheden. Leverbaar
met asgat, vaste stift en als vlakke schijf op fiber of glasvezel rug.
Toepassingen
Verwijderen van roest, oxidatie, lasverkleuringen, coatings, oude verflagen, reinigen van lasnaden
enz. Lopen niet vol.
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K