16 April 2010, 23:00
markfranken schreef:Hee Nicky, hoe komt het dat je vandaag je knipperlicht kapot hebt gereden? Ik zag je staan in Eindhoven met de politie erbij (naast een geldwagen.... ???)
hallo dat ga ik nu vertellen!!
ik stond onder de loopbrug van de mediamarkt bij het stoplicht te wachten samen met een motor rijder. Ik stond op de linker rijstrook de motor op de rechter. Groen trok op 50km/u later stond er een geld wagen te wachten op de rechter strook en ja hoor de motor moest af remmen om er voorbij te gaan! Nou eigenlijk niet dus de geld wagen draait ineens linksaf kruist mijn rijstrook ik vol in de ankers en ja hoor boem kassa. ik achter de geld auto aangereden ik zei geef me maar geld heb je toch zat bij dan is het afgehandeld haha. maar er moest politie bij komen ter beveiliging omdat de mensen van het geld transport niet meer zomaar uitstappen. ik meteen effe alles geregeld langs mosman in helmond schade rapport op laten stellen kwam uit op 1200 euri mja het zal mijn bal jeuken wordt allemaal vergoed door tegenpartijke.
![[Afbeelding: img1033n.jpg]](http://img37.imageshack.us/img37/8418/img1033n.jpg)
al met al hoop ik dat het weer allemaal wordt opgelost!!