15 March 2010, 12:50
Het duurde even maar toch geprobeerd.
Er komt dus wel een vonk van de bougie en die ziet er droog uit.
Moet nog even zoeken of ik kan achterhalen waar ik de brandstof toevoer kan checken. (hoe zit dat na afschaffing van de carburateur...?)
Eerst ligt nu de accu maar weer eens aan de oplader.
Verder viel mij op dat er flink wat koelvloeistof is verdwenen (reservoir leeg) terwijl er dus nauwelijks is gereden. En ook dat de vloermat aan de passagierkant drijfnat is. Dus misschien een lek in de kachel....?
Zou dat iets te maken kunnen hebben met de startproblemen.......?
Als iemand nog ideeën heeft.....ik houd me aanbevolen...
Frank
Er komt dus wel een vonk van de bougie en die ziet er droog uit.
Moet nog even zoeken of ik kan achterhalen waar ik de brandstof toevoer kan checken. (hoe zit dat na afschaffing van de carburateur...?)
Eerst ligt nu de accu maar weer eens aan de oplader.
Verder viel mij op dat er flink wat koelvloeistof is verdwenen (reservoir leeg) terwijl er dus nauwelijks is gereden. En ook dat de vloermat aan de passagierkant drijfnat is. Dus misschien een lek in de kachel....?
Zou dat iets te maken kunnen hebben met de startproblemen.......?
Als iemand nog ideeën heeft.....ik houd me aanbevolen...
Frank