6 March 2010, 10:42
sigi schreef:Stand van zaken is wel redelijk. Maar door vaderlief ben ik overgehaald om hem eerst standaard te maken voordat er een nieuwe motor in komt (ivm de vele tijd die men kwijt is aan de motorsteunen)
binnekort even kleine dingen vervangen, zoals voorruit (barst erin) , claxon fixe en 2 kleine plekjes bij de spatborden. voor de rest is het een hele nette b18, rijd heerlijk. maar de vraag naar meer vermogen is iets wat nogal verslavend is.
Dus twijfel is er nog wel om de auto motorisch te tunen (met andere motor) , anders toch de optie naar caberateurs en webers....
zo niet, dan opties tune zodat hij altijd naar originele staat kan gaan
Als je het topic van Jambon leest (onder volvo 140/160) zie je dat je met een b20 blok best veel kan!
Ik heb nu een b20f (dus met injectie) in mijn volvo liggen, als het goed is gaat deze er na de zomer uit (wissel voor een b230*)
Die is dan voor de verkoop.
Verder, succes met de werkzaamheden!

