Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gebruikerservaring LPG 850/V70classic
#4
Gandalf schreef:Ok bedankt. Zal daar mijn licht ook eens opsteken.

Moeten bij de 850 motoren de kleppen ook gesteld worden? zal dan ook wel een kostprijsverschil zijn 10V of 20V ?
Nee het zijn veel modernere motoren, de motoren hebben bijna allemaal hydrolische klepstoters. (Dat veroorzaakt bij koude motor wat een wat alfa-achtig getik, maar is altijd snel weg.)

Gandalf schreef:Ik lees op het andere register als gemiddeld verbruik van een 850 1op8 ? Dat valt toch tegen. Dat haal ik met m'n oude 240 (en bovendien automaat) in de heuvelachtige ardennen.
Voordeel is dat je G3 kan inbouwen, dat geeft belastingtechnisch voordelen. 1:8 lijkt me wat magertjes.
Zuinigheids wonders zijn het niet, maar op benzine 1:12 (2,5 10V) moet makkelijk lukken. Dan lijkt 1:10 op lpg me wel realistisch. Is natuurlijk ook heel erg afhankelijk van de rijstijl.
Antwoord


Berichten in dit topic
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Gandalf - 25 February 2010, 11:40
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Dopski - 25 February 2010, 12:09
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Gandalf - 25 February 2010, 12:51
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Dopski - 25 February 2010, 13:31
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Volvo 142 B23 - 25 February 2010, 23:18
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Gandalf - 26 February 2010, 01:01
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Volvo 142 B23 - 26 February 2010, 14:16
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door De Kater - 4 March 2010, 12:34
gebruikerservaring LPG 850/V70classic - door Dopski - 4 March 2010, 14:26

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)