6 February 2010, 14:27
@ Marc1970 & Henqui
Bedankt voor de complimenten! Ja, het gaat er mij nu vooral om dat de auto weer goed bruikbaar is, ik gebruik hem dagelijks om van Valkenswaard naar Tilburg te rijden (+- 100km) voor mijn studie, dus ik ben wel erg opgelucht dat het frame waar de koplampunit in past niet ernstig verbogen was en een en ander goed gerepareerd kon worden...
En de rest van het grote opknapwerk zie ik dus tijdens de mooie dagen...
@ Luc
Mooi! Ik ga me weer inschrijven voor de Varfard! , was erg leuk vorig jaar ;D Jij ook?
groeten,
Vincent
Bedankt voor de complimenten! Ja, het gaat er mij nu vooral om dat de auto weer goed bruikbaar is, ik gebruik hem dagelijks om van Valkenswaard naar Tilburg te rijden (+- 100km) voor mijn studie, dus ik ben wel erg opgelucht dat het frame waar de koplampunit in past niet ernstig verbogen was en een en ander goed gerepareerd kon worden...
En de rest van het grote opknapwerk zie ik dus tijdens de mooie dagen...

@ Luc
Mooi! Ik ga me weer inschrijven voor de Varfard! , was erg leuk vorig jaar ;D Jij ook?
groeten,
Vincent
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

