2 February 2010, 09:48
Even een vergelijking met mijn 940. Een gewone, niet turbo, 2.3 met handbak.
KM stand 345.000.
Naast normaal onderhoud geen problemen. Gasveren achterklep zijn wel wat moe.
Mijn schoonvader heeft een 940lpt met de teller vlak bij de 450.000. Ook hij heeft geen echte problemen.
Dus knap het interieur wat op, en ook de buitenzijde. Verzorg het onderhoud.
Een koppeling vervangen is bij 300.000 een goed plan. Net als schokbrekers. Dat alles is geen extreem werk.
Daar moet je in omgeving Gent toch iemand voor kunnen vinden, komt Rubicon niet uit die omgeving? Zij heeft haar 240 ook laten bijwerken (lassen en spuiten).
KM stand 345.000.
Naast normaal onderhoud geen problemen. Gasveren achterklep zijn wel wat moe.
Mijn schoonvader heeft een 940lpt met de teller vlak bij de 450.000. Ook hij heeft geen echte problemen.
Dus knap het interieur wat op, en ook de buitenzijde. Verzorg het onderhoud.
Een koppeling vervangen is bij 300.000 een goed plan. Net als schokbrekers. Dat alles is geen extreem werk.
Daar moet je in omgeving Gent toch iemand voor kunnen vinden, komt Rubicon niet uit die omgeving? Zij heeft haar 240 ook laten bijwerken (lassen en spuiten).
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo

