22 January 2010, 00:07
Het beste is: wielranden eruit slijpen en dan nieuwe erin laten zetten en opnieuw laten spuiten. Dan weet je zeker dat het jaren goed zal blijven.
Staalplamuur etc moet je niet mee gaan klooien: staalplamuur kan niet tegen temperatuursveranderingen en gaat dus zodra het weer warm (of koud) wordt gaan barsten en heb je dus hooguit een half jaar plezier van.
Beste optie dus: plaatwerk bij een Volvo-specialist halen en vervolgens naar de Jaguarspuiter/lasser brengen. Het gaat niet erom hoe goed iemand met een bepaald merk auto is, maar hoe goed 'ie als plaatwerker is.
Staalplamuur etc moet je niet mee gaan klooien: staalplamuur kan niet tegen temperatuursveranderingen en gaat dus zodra het weer warm (of koud) wordt gaan barsten en heb je dus hooguit een half jaar plezier van.
Beste optie dus: plaatwerk bij een Volvo-specialist halen en vervolgens naar de Jaguarspuiter/lasser brengen. Het gaat niet erom hoe goed iemand met een bepaald merk auto is, maar hoe goed 'ie als plaatwerker is.