19 January 2010, 18:07
veel plezier ermee, helaas wen je vanzelf aan het geluid en kom je weer iets nieuws tegen, ergens een grens trekken...
Toevallig onlangs en 2weg set van Hertz gekocht (toaal buiten het budget... :
) die komen in de eerder besproken deurpanelen, en wel onderin. Volgens de het diagram moeten de frequenties elkaar ruimschoots halen maar op deze manier kan ik later bovenin de deur middentonen kwijt, op de plek van de originele speakers. Daar heb ik nog een set Infinity's of JBL's voor liggen. Ik vindt de Infinity speaker (en dit is allemaal ouder spul) erg gedefinieerd klinken. Als iemand op hout slaat wil ik dat ook horen (liefst nog wat voor een hout
)
De auto slokt een hoop hoge tonen op helaas, dat heb je met die raamkozijnen en tuimelramen.....
oh en de hoge tonen vinden een plekkie op de A-stijl bekleding, waarschijnlijk een hollewandplug in het gat van de originele bevestigingdopjes en het "bakje" met een schroef houdt de boel weer op z'n plek....
En het hele spul wordt door een "old school" (en inmiddels ook weer een oude bak) Soundstream gevoed...
Achterin voorlopig niks, alleen de sub in de koffer
Toevallig onlangs en 2weg set van Hertz gekocht (toaal buiten het budget... :

De auto slokt een hoop hoge tonen op helaas, dat heb je met die raamkozijnen en tuimelramen.....
oh en de hoge tonen vinden een plekkie op de A-stijl bekleding, waarschijnlijk een hollewandplug in het gat van de originele bevestigingdopjes en het "bakje" met een schroef houdt de boel weer op z'n plek....
En het hele spul wordt door een "old school" (en inmiddels ook weer een oude bak) Soundstream gevoed...
Achterin voorlopig niks, alleen de sub in de koffer