8 January 2010, 00:01
Bert, de 410 heb ik geruild tegen een M46 en ligt nu bij Martens in Deurne. Bedankt voor de diverse nummers. Hoe er nu nog aan te komen is me een raadsel. Mijn brandstofmeter geeft bij volle tank leeg aan, bij lege tank zit ie net boven reserve, dus werk eea tegendraads. ik wil ens proberen een normaal tankelement om te buigen zodat de weerstand ook andersom werkt, eens zien of dat werkt.
Schiet me nog iets te binnen. De dagtellers van deze sets willen nog al ens de geest geven en de mijne is ooit in Breda herstelt, zij het voor korte duur. Daar gaf men aan dat die meter het mechaniek deelt met een Opel Commodore. tav de diverse zenders is het wellicht zinvol om daar eens in te duiken!
Schiet me nog iets te binnen. De dagtellers van deze sets willen nog al ens de geest geven en de mijne is ooit in Breda herstelt, zij het voor korte duur. Daar gaf men aan dat die meter het mechaniek deelt met een Opel Commodore. tav de diverse zenders is het wellicht zinvol om daar eens in te duiken!

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)