28 December 2009, 17:52
Misschien een wat late reactie maar toch
Ik vind het te ver gaan om te zeggen dat iemand niet goed bij zijn hoofd is? Iedereen heeft andere prioriteiten. Respecteer die dan ook.
Doe dat dan ook niet! Zeldzaam..wat is zeldzaam. We hebben het hier over een Volvo he.
Daar ben ik het dan wel in grote lijnen mee eens. Maar het is de toon die de muziek maakt.
Stom MS-systeem? Wat is er stom aan? Volgens mij is het een heel intelligent systeem. Maar zoals vaak, hangt de kwaliteit van het systeem af van de persoon die het inbouwt. Net zoals een LPG systeem of alarm systeem. Dus ik vind je opmerking maar een loze kreet.
Mag ik je tot slot een aantal tips geven: Wat jij mooi vind, vind een ander oerlelijk. Respecteer dat. En als je ervaringen hebt mag je die best delen, maar zoals ik al zei hoef je niet meteen iemand of iemands plannen af te kraken omdat jij het zonodig beter weet. Misschien kun je dan beter vertellen wat jou ervaringen zijn en een fatsoenlijk advies geven waar geen waardeoordeel aan vast zit, maar een ander wel wat aan heeft. Dat is volgens mij een stuk volwassener.
flip_21 schreef:Wat is de rol van die 960? Als je die gaat slopen, ben je echt niet goed bij je hoofd.
Verder een leuke 740
Ik vind het te ver gaan om te zeggen dat iemand niet goed bij zijn hoofd is? Iedereen heeft andere prioriteiten. Respecteer die dan ook.
flip_21 schreef:Ik zal er maar niet te veel op ingaan... een 960 Turbo is zo ontzettend zeldzaam aan het worden..
Doe dat dan ook niet! Zeldzaam..wat is zeldzaam. We hebben het hier over een Volvo he.
flip_21 schreef:Waarschijnlijk komt ie erachter dat ie voor de kosten net zo goed gelijk een B230 had kunnen kopen en er een 16v kop op had kunnen zetten. Alles steviger en geen weet ik hoeveel km/s achter de rug. Daarbij gelijk een M90 want die M46 draai je toch zo stuk.
Daar ben ik het dan wel in grote lijnen mee eens. Maar het is de toon die de muziek maakt.
flip_21 schreef:Het management kan gewoon gebruikt worden, maar hij zou de eerste niet zijn om alles de container in te gooien en een of ander stom MS-systeem er op te zette.
Stom MS-systeem? Wat is er stom aan? Volgens mij is het een heel intelligent systeem. Maar zoals vaak, hangt de kwaliteit van het systeem af van de persoon die het inbouwt. Net zoals een LPG systeem of alarm systeem. Dus ik vind je opmerking maar een loze kreet.
flip_21 schreef:Wat heb je dan? Een 740 16V turbo, die een flinke bak geld gekost heeft uiteindelijk. Ik zou voor alle investeringen een eigen blok opbouwen, hoef je ook niet een mooie auto te slopen en allerlei onderdelen weg te gooien die je niet kijtraakt... ik spreek uit ervaring.fijn dat jij wel weet hoe het moet flip, echt leuk voor je.
flip_21 schreef:Maarja, we zitten hier tussen de volvo liefhebbers, nietwaar? Ik zou maar vooral de mooie auto's slopen, die 960 is waarschijnlijk 100x mooier dan al die wrakken die mensen hier rijden
Mag ik je tot slot een aantal tips geven: Wat jij mooi vind, vind een ander oerlelijk. Respecteer dat. En als je ervaringen hebt mag je die best delen, maar zoals ik al zei hoef je niet meteen iemand of iemands plannen af te kraken omdat jij het zonodig beter weet. Misschien kun je dan beter vertellen wat jou ervaringen zijn en een fatsoenlijk advies geven waar geen waardeoordeel aan vast zit, maar een ander wel wat aan heeft. Dat is volgens mij een stuk volwassener.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"