27 December 2009, 16:35
Die mannen hebben natuurlijk genoeg cursussen gehad en examens moeten halen om überhaupt achter het stuur van zo'n auto te mogen zitten. Ik zou me niet zorgen maken over het kunnen van de agenten, maar zoals je al zei eerder over de medeweggebruikers. Bijvoorbeeld dat busje wat ging inhalen terwijl de politie flikkerlichten op had, keek die man dan überhaupt wel in z'n spiegels?
Toen ik het filmpje bekeek dacht ik wel dat is een onbegonnen werk, want de auto waarin ze zaten kon op geen enkele manier de RS4 bijhouden. Ze hadden geluk dat er files/opstoppingen waren waardoor ze dichterbij konden komen.
Echter of dit verstandig/verantwoord is geweest moesten de heren natuurlijk helemaal zelf beslissen en zullen daar later ook zeker verantwoording voor moeten afleggen.
PS: Wat ik me ook afvraag is waarom rijden die boeven als malloten met zo'n opvallende auto. Waren zeker niet de slimste...
Toen ik het filmpje bekeek dacht ik wel dat is een onbegonnen werk, want de auto waarin ze zaten kon op geen enkele manier de RS4 bijhouden. Ze hadden geluk dat er files/opstoppingen waren waardoor ze dichterbij konden komen.
Echter of dit verstandig/verantwoord is geweest moesten de heren natuurlijk helemaal zelf beslissen en zullen daar later ook zeker verantwoording voor moeten afleggen.
PS: Wat ik me ook afvraag is waarom rijden die boeven als malloten met zo'n opvallende auto. Waren zeker niet de slimste...
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412

