27 December 2009, 00:00
@ Henqui
ahaa wees er maar zuinig op ! :
(maar dat gebeurt al goed zie ik!)
@ Lourens
wow, een 4 cilinder 264... 5 versnellingen, en nog in mooie staat ook... waarom dan toch 'helaas'?
Dat is m. i. de beste en mooiste combinatie die je je maar kunt bedenken! Misschien niet helemaal origineel, maar wel zo betrouwbaar! Veel plezier ermee!
En tsja... dat logo... Volvo's zijn ook gebouwd in een land waar het nu eenmaal nooit vriest he, dus totaal geen rekening mee gehouden destijds...
heb ik ook eens gehad...
ahaa wees er maar zuinig op ! :
(maar dat gebeurt al goed zie ik!)@ Lourens
wow, een 4 cilinder 264... 5 versnellingen, en nog in mooie staat ook... waarom dan toch 'helaas'?
Dat is m. i. de beste en mooiste combinatie die je je maar kunt bedenken! Misschien niet helemaal origineel, maar wel zo betrouwbaar! Veel plezier ermee!
En tsja... dat logo... Volvo's zijn ook gebouwd in een land waar het nu eenmaal nooit vriest he, dus totaal geen rekening mee gehouden destijds...
heb ik ook eens gehad...
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

