15 December 2009, 23:53
Ik zou denken dat het ergens slijt, speling ruimer wordt en de motor luidruchtiger... Bij mijn AX-met tuimelaars moesten sommigen juist iets aangedraait worden. Dus is dat krapper worden iets dat hoort bij deze tuimelaarloze-kop?
De bougies waren trouwens allemaal behoorlijk wit, en google leert dan dat het mengsel te arm is. Vermoed dat daarmee trouwens ook mijn iets te hoge temperatuur op de autobaan verklaard is (bovenste deel van de 'N' in de termometer).
Weet alleen niet of ik het vanaf nu zelf oplos. Na de kerst op en neer naar Berlijn en ben bang dat ik het voor die tijd niet geregeld krijg.
en nog een korte vraag:
Onder het klepdeksel zit nu een karton-achtige pakking van scandcar. Is het nodig om er vloeibare pakking (ik vermoed de vertaling van 'RTV sealant') tussen te smeren bij het voorste uiteinde??
De bougies waren trouwens allemaal behoorlijk wit, en google leert dan dat het mengsel te arm is. Vermoed dat daarmee trouwens ook mijn iets te hoge temperatuur op de autobaan verklaard is (bovenste deel van de 'N' in de termometer).
Weet alleen niet of ik het vanaf nu zelf oplos. Na de kerst op en neer naar Berlijn en ben bang dat ik het voor die tijd niet geregeld krijg.
en nog een korte vraag:
Onder het klepdeksel zit nu een karton-achtige pakking van scandcar. Is het nodig om er vloeibare pakking (ik vermoed de vertaling van 'RTV sealant') tussen te smeren bij het voorste uiteinde??
244 DL '76