14 December 2009, 00:09
Hello all,
Ik heb een vraag over de stand van de verlichtingsschakelaar / het branden van welke verlichting bij het voorgloeien van mijn 240DL
Nadat ik een stads lampje vervangen heb merkte ik het volgende op: als ik voorgloei branden mijn dimlichten. (verlichtingsschakelaaar in stand 0) Dit pakt lekker stroom...dus voorgloeien duurt lang en de accu wordt leeg getrokken.
Naar mijn idee was dit eerder niet het geval; dan brandde er niets bij het voorgloeien (dus geen stads, dim of grootlicht)
Ook het volgende mbt de stand van de verlichtingsschakelaar;
0 = dimlicht
1 = stadslicht
2 = dimlicht
volgens mij was dit:
0 = alles uit
1 = stadslicht
2 = dimlicht
Wie helpt mij eruit?
Ik heb een vraag over de stand van de verlichtingsschakelaar / het branden van welke verlichting bij het voorgloeien van mijn 240DL
Nadat ik een stads lampje vervangen heb merkte ik het volgende op: als ik voorgloei branden mijn dimlichten. (verlichtingsschakelaaar in stand 0) Dit pakt lekker stroom...dus voorgloeien duurt lang en de accu wordt leeg getrokken.
Naar mijn idee was dit eerder niet het geval; dan brandde er niets bij het voorgloeien (dus geen stads, dim of grootlicht)
Ook het volgende mbt de stand van de verlichtingsschakelaar;
0 = dimlicht
1 = stadslicht
2 = dimlicht
volgens mij was dit:
0 = alles uit
1 = stadslicht
2 = dimlicht
Wie helpt mij eruit?
245 DL 1990<br />2CV6 1985<br />2CV6 1986<br />Traction Avant 11BL 1954 (gestolen)<br />LowRider 2004 (fiets)