2 December 2009, 01:01
Belg schreef:Aan mijn Vlaamse volvo-genoten, Der is ook nog zo'n klein corsaatje dat ik deel met mijn kinderen. Je moet ze 's avonds horen vloeken als ze de fiets moesten nemen omdat vader er weer eens vroeger vandoor was. ;D ;D .
De volvo, die houd ik voor de weekends en dan kijk ik er ook extra naar uit want na een week opel rijden besef je telkens weer wat een 240 uitstraald, het schakelen, de oneindig lange motorkap, het unieke motorgeluid. Tja dan voel ik me toch redelijk bevoorrecht tussen al die plastic maanwagentjes die tegenwoordig rondrijden.
Hehe, dat gevoel ken ik maar al te goed. In het 'dagelijks' leven rijd ik ook rond met zo'n plastic maanwagentje; een seat arosa. Ik stond er laatst weer van versteld hoe goed dat oude Volvo-beestje rijdt, ondanks zijn leeftijd. Hij heeft bijna een maand op stal gestaan, maar desondanks was ik verbaasd hoe hij zonder morren al na een paar slagen aansloeg. En ik was alweer helemaal vergeten hoe lekker en comfortabel ie rijdt. Toch maar weer wat vaker van stal halen ;D
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)