5 November 2009, 10:13
Jelmar schreef:'oud' volvolvo-er 'Bozzma' van BS-Autotune bouwt namelijk dergelijke systemen in, in auto's ! dus een volledig programmeerbaar management met gas-injectie, perfect dus !
Kost dat veel? tja wat is veel? het is als je het goed wilt doen in het begin zeker een investering.
Maar het voordeel met een programmeerbaar systeem is dat je weet wat de motor doet, en zorgen dat de motor niet te arm of te rijk loopt, maar zoals het hoort !
dus ook beter voor de levensduur van je motor!
Wat een heldere uitleg op die site, je moet erg A-technisch zijn wil je niet kunnen inzien waar ie heen wil met z'n verhaal. In mijn geval geen B21/23 en verder maar zeker langs gaan om eens een gas/bezine injectie te "bespreken". Met dat idee loop ik al langer, en met al die toeters ende bellen (zit er niet zomaar op natuurlijk) heb je een beter blok dan de fabriek heeft verzonnen.
Het ziet er zeer toegankelijk uit vindt ik.

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)