4 November 2009, 11:09
aan de wet houden is echt niet makkelijker wanneer je door een stoplicht gaat, lettend op het in nederland zeer wisselvallige oranje licht, de snelheidsmeter, de mensen achter je, het overige verkeer, of je niet een km/h meer gaat dan mag (met de tolerantie). af en toe zijn dat soort controles echt te flauw.
Zoals in venlo de Weselseweg, daar moet al het verkeer van de Duitse A61 over, verkeer in en uit venlo, naar de snelweg A67. gescheiden rijbanen, een stoplicht. nu mag je er nog maar 50 km/h. heel de boel slipt dicht. Binnnekort mag je nergens meer 80 km/h en slibt het land misschien wel helemaal dicht.
Het spaart zeker geen brandstof al dat geflits. en de auto maakt het niet uit of ik 80 of 90 ga rijden qua slijtage. En alle verkeersremmende maatregelen kosten alleen maar brandstof en geld.
Zoals in venlo de Weselseweg, daar moet al het verkeer van de Duitse A61 over, verkeer in en uit venlo, naar de snelweg A67. gescheiden rijbanen, een stoplicht. nu mag je er nog maar 50 km/h. heel de boel slipt dicht. Binnnekort mag je nergens meer 80 km/h en slibt het land misschien wel helemaal dicht.
Het spaart zeker geen brandstof al dat geflits. en de auto maakt het niet uit of ik 80 of 90 ga rijden qua slijtage. En alle verkeersremmende maatregelen kosten alleen maar brandstof en geld.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

