4 November 2009, 09:34
Mijn kijk op de zaak:
Achthonderd Euro boetes is veel geld. Maar je hebt je ook laten pakken...
Het is al gezegd: aan de wet houden is het eenvoudigste. Kost niets en de auto loopt zuiniger, is dus zelfs winstgevend.
Persoonlijk heb ik een vreselijke hekel aan het geflits uit struiken, nog erger vanuit grijze kliko's (de achterbakse streken van korps IJsselland). Ook flitspalen die net achter die ene boom in de ruime omtrek staat.
Te hard rijden is een potentieel gevaar, maar het is slechts een overtreding. Een zichtbare flitser werkend (letterlijk) remmend. Een verstopte irriteert alleen maar. Het leer effect is er dan niet meer.
En ja, ook ik ontvang post uit Friesland. Vaak omdat mijn vrouw weer een zware voet had, dat wel... Mijn recentste eigen bijdrage was in mei 2008. 8 km te hard en weer die &&^$% kliko op de N34 net boven Hardenberg.
Achthonderd Euro boetes is veel geld. Maar je hebt je ook laten pakken...
Het is al gezegd: aan de wet houden is het eenvoudigste. Kost niets en de auto loopt zuiniger, is dus zelfs winstgevend.
Persoonlijk heb ik een vreselijke hekel aan het geflits uit struiken, nog erger vanuit grijze kliko's (de achterbakse streken van korps IJsselland). Ook flitspalen die net achter die ene boom in de ruime omtrek staat.
Te hard rijden is een potentieel gevaar, maar het is slechts een overtreding. Een zichtbare flitser werkend (letterlijk) remmend. Een verstopte irriteert alleen maar. Het leer effect is er dan niet meer.
En ja, ook ik ontvang post uit Friesland. Vaak omdat mijn vrouw weer een zware voet had, dat wel... Mijn recentste eigen bijdrage was in mei 2008. 8 km te hard en weer die &&^$% kliko op de N34 net boven Hardenberg.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo

