2 November 2009, 20:19
Boele, ik heb net de boel te drogen gelegd op zolder, de Thermothec (gecoate) band moet er nat op. Kwam er achter dat je zonder het in de gaten te hebben teveel materiaal tussen de respectievelijke buizen stopt, en dan sluit de boel waarscjijnlijk niet netjes aan op de kop, maar, e.e.a. geeft nog wel mee, ik zie wel.
Ik heb voor 78â⬠aan band op het ding zitten, van Thermotec, gekocht bij BCCP. Gecoat omdat ie uiteindelijk vochtwerend is en je wilt voorkomen dat de boel binnen een jaar doorroest..!
Er zijn trouwens ook "sokken" die je om de buis heen kunt trekken, werkt handiger denk ik, ziet er iets minder authentiek uit, kost en paar tientjes meer en is demontabel.
Ik heb voor 78â⬠aan band op het ding zitten, van Thermotec, gekocht bij BCCP. Gecoat omdat ie uiteindelijk vochtwerend is en je wilt voorkomen dat de boel binnen een jaar doorroest..!
Er zijn trouwens ook "sokken" die je om de buis heen kunt trekken, werkt handiger denk ik, ziet er iets minder authentiek uit, kost en paar tientjes meer en is demontabel.

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)