Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radiator + koelvin
ZoZo schreef:De nachtmerrie, ik laat een neiuwe waterpomp inbouwen en ga daarna met de hele family een stukje toeren in de herfstvakantie..
120 km van huis voel ik wat vreemds gebeuren en lijkt het wel of ik in een stoomlocomotief zit rond te koetsen en zie de temp waanzinig oplopen..
Nu blijkt dat de ventilator (die nu krom is) van de as af gelopen en heeft een waanzinig gat in de radiator geslagen..
Dus na 3,5 uur wachten met de oplegger via anwb terug naar de garage en de hele vakantie naar de mallemoeren..

Nu blijkt de bout waarmee de vent. op de as van de pomp zit dus niet naar behoren was aangedraaid danwel gezekerd.

Uit je bericht is niet duidelijk of je de reparatie bij een officiele garage hebt laten doen, maar als dat zo is waarom dan al die moeite doen om een en ander zelf op te gaan lossen ???
Die garage zal waarschijnlijk een bedrijfsverzekering hebben voor dit soort ongelukjes.
Zo niet,dan zal ie er onngetwijfeld een aanschaffen nadat jouw schadegeval is afgehandeld: verpeste vakantie,opslepen van auto,reparatiekoste nieuwe radiateur,nieuwe viscosefan. Dat loopt behoorlijk in de papieren.
Antwoord

Berichten in dit topic
Radiator + koelvin - door ZoZo - 27 October 2009, 21:36
Radiator + koelvin - door flip_21 - 27 October 2009, 21:51
Radiator + koelvin - door skidje - 28 October 2009, 08:02
Radiator + koelvin - door ZoZo - 29 October 2009, 10:09
Radiator + koelvin - door jos245 - 29 October 2009, 12:39
Radiator + koelvin - door ZoZo - 29 October 2009, 18:46
Radiator + koelvin - door ZoZo - 29 October 2009, 21:56
Radiator + koelvin - door ZoZo - 30 October 2009, 11:59

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Radiator hun 6 3.313 26 January 2022, 22:42
Laatste bericht: hun

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)