3 October 2009, 20:20
Het aanbod van 240 onderdelen was inderdaad erg beperkt. Allemaal naar Afrika verkocht. Moeten we in het vervolg maar daarnaartoe ;D
Het was inderdaad wel gezellig, zeker geen spijt ervan ook een uur of 4 ernaartoe gegaan te zijn! En inderdaad Ruud, dit was een mooi 'opwarmertje' voor de VKB in Utrecht over 3 weken!
Sowieso is het altijd leuk om onderdelenbakken en -rekken af te speuren, en ja, ook voor mij zat er een mooie aanwinst bij. Jawel, een nieuwe POOKKNOP :
. jaaa u leest het goed ;D.
OK, een onbenullig ding zou je denken. Maar welk onderdeel raakt u, behalve hopelijk het stuur, vaker aan dan de versnellingspook? Juist: onmisbaar. En een in nieuwstaat is wel zo prettig!
Op naar de volgende versnelling (lees: VKB Utrecht)!
Het was inderdaad wel gezellig, zeker geen spijt ervan ook een uur of 4 ernaartoe gegaan te zijn! En inderdaad Ruud, dit was een mooi 'opwarmertje' voor de VKB in Utrecht over 3 weken!
Sowieso is het altijd leuk om onderdelenbakken en -rekken af te speuren, en ja, ook voor mij zat er een mooie aanwinst bij. Jawel, een nieuwe POOKKNOP :
. jaaa u leest het goed ;D. OK, een onbenullig ding zou je denken. Maar welk onderdeel raakt u, behalve hopelijk het stuur, vaker aan dan de versnellingspook? Juist: onmisbaar. En een in nieuwstaat is wel zo prettig!

Op naar de volgende versnelling (lees: VKB Utrecht)!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

