25 September 2009, 09:09
op turbobricks staat een hele beschrijving voor het weghalen in de artikelen afdeling of in de showroom.
Komt op dit neer: met zeer scherp mesje+lineaal de tape net waar ie onder de ruitenstrips uitkomt afsnijden, tape ergens omhoogkrullen en vervolgens met een niet al te hete fohn verwarmen waar je de tape wil lostrekken. vervolgens met WD-40 de (enkele) lijmresten weghalen. de overgang die misschien te zien is uitpolijsten met wat polish en dan de boel direkt in de was zetten (zou ik doen).
Ik weet niet hoe terugplaatsen zal gaan. ik denk dat je dan beter de tape in geheel weg kunt halen, zonder iets te laten zitten.
Zelf denk ik dat ik de tape weghaal en niet vervang. bij een donkere kleur als ik heb zie je de tape toch weinig.
Komt op dit neer: met zeer scherp mesje+lineaal de tape net waar ie onder de ruitenstrips uitkomt afsnijden, tape ergens omhoogkrullen en vervolgens met een niet al te hete fohn verwarmen waar je de tape wil lostrekken. vervolgens met WD-40 de (enkele) lijmresten weghalen. de overgang die misschien te zien is uitpolijsten met wat polish en dan de boel direkt in de was zetten (zou ik doen).
Ik weet niet hoe terugplaatsen zal gaan. ik denk dat je dan beter de tape in geheel weg kunt halen, zonder iets te laten zitten.
Zelf denk ik dat ik de tape weghaal en niet vervang. bij een donkere kleur als ik heb zie je de tape toch weinig.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

