23 September 2009, 20:11
Ik heb in twee dagdelen een bak verwisseld op straat dus in 2x3 uur op de brug moet het klaar zijn.
De gietijzeren M46 is loeizwaar en lomp en geeft een hoop een draai, trek en duwwerk maar is verder logisch. Om de keerring te plaatsen kan je de houder eraf halen of niet, ik weet niet wat het best gaat. Bij de B20 heb ik de houder eraf gehaald maar ik denk achteraf dat niet nodig was.
Het motorblok hang je op aan een balk over de voorschermen. Om de kopp.plaat te centreren gebruik je je stevigste vinger.
De gietijzeren M46 is loeizwaar en lomp en geeft een hoop een draai, trek en duwwerk maar is verder logisch. Om de keerring te plaatsen kan je de houder eraf halen of niet, ik weet niet wat het best gaat. Bij de B20 heb ik de houder eraf gehaald maar ik denk achteraf dat niet nodig was.
Het motorblok hang je op aan een balk over de voorschermen. Om de kopp.plaat te centreren gebruik je je stevigste vinger.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969