16 August 2009, 10:56
Ik heb geen virus, no way dat ik een virus krijg van een 240 :o :o
Belachelijk druk heb ik het wel, niet normaal meer, dus 0,0 tijd voor mail & bellen. dus iets niet persoonlijk paul. en v700r, ik ben jou ook nog een mailtje schuldig :-[
Zelf zou ik het niet al te moeilijk maken, en gewoon experimenteren met het gene wat je hebt.
Oftewel, pak een T3 actuator en ga daar eens wat mee testen.
Ik heb dr nog wel eentje losliggen van Garrett, mocht dat niks zijn heb ik ook nog wel wat andere actuators, maar ik denk dat je met een t3 actuaor wel een stap in de goede richting bent.
Een aftermarket actuator kan, maar kost onnodig geld. stort dat geld dan maar op mijn rekekning, kan ik veel leukere dingen mee doen.
Heb toevallig je topicje op het 850forum gelezen, en laat alsjeblieft je niks wijs maken door Marc (european tuning) die wil iedereen een electronische boostcontroller aansmeren. (niks mis mee, maar overbodig voor deze auto).
Voor mensen die 1 en dezelfde druk willen draaien is het overbodig.
Zelf heb ik een Apexi AVC-R (topsegment EBC) en daar gebruik zelfs ik niet alle functies van, je kan het een en ander super net afstellen (drukopbouw, meer/minder druk, druk per versnelling etc etc) maar of je het bij zo'n project als jou nodig hebt... ik denk van niet..
dit waren mijn 'wijze' woorden van vandaag. ;D
Belachelijk druk heb ik het wel, niet normaal meer, dus 0,0 tijd voor mail & bellen. dus iets niet persoonlijk paul. en v700r, ik ben jou ook nog een mailtje schuldig :-[
Zelf zou ik het niet al te moeilijk maken, en gewoon experimenteren met het gene wat je hebt.
Oftewel, pak een T3 actuator en ga daar eens wat mee testen.

Ik heb dr nog wel eentje losliggen van Garrett, mocht dat niks zijn heb ik ook nog wel wat andere actuators, maar ik denk dat je met een t3 actuaor wel een stap in de goede richting bent.
Een aftermarket actuator kan, maar kost onnodig geld. stort dat geld dan maar op mijn rekekning, kan ik veel leukere dingen mee doen.
Heb toevallig je topicje op het 850forum gelezen, en laat alsjeblieft je niks wijs maken door Marc (european tuning) die wil iedereen een electronische boostcontroller aansmeren. (niks mis mee, maar overbodig voor deze auto).
Voor mensen die 1 en dezelfde druk willen draaien is het overbodig.
Zelf heb ik een Apexi AVC-R (topsegment EBC) en daar gebruik zelfs ik niet alle functies van, je kan het een en ander super net afstellen (drukopbouw, meer/minder druk, druk per versnelling etc etc) maar of je het bij zo'n project als jou nodig hebt... ik denk van niet..
dit waren mijn 'wijze' woorden van vandaag. ;D