11 August 2009, 11:55
Geachte volvo liefhebbers..
Ik ben op bliksembezoek geweest in zweden... En ben tot de conclusie gekomen dat het toch heel veel rompslomp is qua organisatie toestemming en alles rond te krijgen...
Dit alles moet natuurlijk voor een redelijke prijs...
Uit het verleden gebleken (organisatie driftdag) komen er mensen gewoon niet opdagen zat ik destijds met de kosten.
Nu ben ik erg voorzichtig geworden met deze dingen..
Je rijdt toch ff 1300 km heen en dan weer terug....dus toch 2600km in de winter.
Aanpassingen aan autos moeten gemaakt worden...Rijdt je tussen ijswallen en je komt vast te zitten moet je los getrokken worden (met met geweld)
Diverse sleepogen knappen af!
de baan moet glad en een parcours hebben (schuiver regelen) is lastig als je geen zweed bent...
er zijn bedrijven die deze dagen organiseren.. loop je weer tegen dikke kosten aan....
Dus het idee is in de vriezer gezet.
Ik ga zelf met de 245 in de winter naar zweden daar zijn genoeg leuke weggetjes om te schuiven en glijden.
Ik ben op bliksembezoek geweest in zweden... En ben tot de conclusie gekomen dat het toch heel veel rompslomp is qua organisatie toestemming en alles rond te krijgen...
Dit alles moet natuurlijk voor een redelijke prijs...
Uit het verleden gebleken (organisatie driftdag) komen er mensen gewoon niet opdagen zat ik destijds met de kosten.
Nu ben ik erg voorzichtig geworden met deze dingen..
Je rijdt toch ff 1300 km heen en dan weer terug....dus toch 2600km in de winter.
Aanpassingen aan autos moeten gemaakt worden...Rijdt je tussen ijswallen en je komt vast te zitten moet je los getrokken worden (met met geweld)
Diverse sleepogen knappen af!
de baan moet glad en een parcours hebben (schuiver regelen) is lastig als je geen zweed bent...
er zijn bedrijven die deze dagen organiseren.. loop je weer tegen dikke kosten aan....
Dus het idee is in de vriezer gezet.
Ik ga zelf met de 245 in de winter naar zweden daar zijn genoeg leuke weggetjes om te schuiven en glijden.
