30 July 2009, 09:41
In SE worden er nog wel eens 240-ers omgebouwd naar een chevy blok V8 8). In veel gevallen is dat een legale gebeurtenis met bijbehorend papierwerk. 
Is het niet zo dat je met zo'n goedgekeurde auto uit zweden zo naar de RDW kunt en een NL-Kenteken kunt krijgen zonder speciale Lelystad keuringen etc..? ???
Het geluid wat geproduceerd wordt is niet het mooiste. Je moet dan ook het diff even lassen zodat je lekker kunt gummen.. :

Is het niet zo dat je met zo'n goedgekeurde auto uit zweden zo naar de RDW kunt en een NL-Kenteken kunt krijgen zonder speciale Lelystad keuringen etc..? ???
Het geluid wat geproduceerd wordt is niet het mooiste. Je moet dan ook het diff even lassen zodat je lekker kunt gummen.. :

245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..

