29 July 2009, 12:22
als ik toch nog ff op een oud topic mag inhaken....
er is volgens mij ook nog zo iets als jurispedentie bij de rdw. hiermee bedoelik als ze ooit eerder een 240 met bijvoorbeeld een 350 hebben goedgekeurd en jij hebt precies hetzelfde hoef je niet alle tests te doen en is het dus makkelijker.
ik ben dit ook allemaal aan het uitzoeken ivm t5r blok in mijn 740.
makkelijkste lijkt me om een snelle 240 te bouwen een 260 kopen met een t6 blok. originele ecu eraf laten en programeerbaarsysteem erop. scheelt een hoop kabelwerk en lmm's ed. zit je zo royaal over de 300 pk die veel v8ten niet halen
er is volgens mij ook nog zo iets als jurispedentie bij de rdw. hiermee bedoelik als ze ooit eerder een 240 met bijvoorbeeld een 350 hebben goedgekeurd en jij hebt precies hetzelfde hoef je niet alle tests te doen en is het dus makkelijker.
ik ben dit ook allemaal aan het uitzoeken ivm t5r blok in mijn 740.
makkelijkste lijkt me om een snelle 240 te bouwen een 260 kopen met een t6 blok. originele ecu eraf laten en programeerbaarsysteem erop. scheelt een hoop kabelwerk en lmm's ed. zit je zo royaal over de 300 pk die veel v8ten niet halen

