28 July 2009, 06:23
Jan-Willem schreef:Zandstralen is een goede oplosing, maar let op waar je hem brengt..
Ik heb destijds diverse offertes aangevraagd, ze lopen nogal uiteen van 500euro tot 1000euro.
Ok, dus ik zal even moeten gaan shoppen.
Citaat:Je zult dus een straal bedrijf moeten zoeken die gespecialiseerd zijn in auto's stralen.
Je tip van jansen in wesepe lijkt me een goede, al is dat niet naast de deur in arnhem.
Citaat:Daarbij zijn er weinig tot geen bedrijven die de tectyl eraf willen stralen.
Hier moet zo'n kracht op dat het bovengenoemde het probleem wordt, daarbij kan het zand niet vaker gebruikt worden. (verkleeft in de tectyl)
De bedrijven durven dit dus niet aan i.v.m. vervorming van plaatwerk.
dus ik zal zelf aan de slag moeten met de tectyl. Hoe kan ik dat er het best van af krijgen???
Citaat:Wil je hem in het geheel gestraald hebben, van binnen en van buiten?
Dan zul je toch alles uit en van de auto moeten halen, doe je dit niet dan kom je over het straalzand tegen.
Dat is wel het idee, dus dat betekend echt helemaal kaal?! nou prima dan weet ik wat me te doen staat. Is het dan verstandig om ophanging en assen ook te laten doen (wanneer de tectyl eraf is?)
Citaat:Heb nog wel 2 adresje die auto's vaker stralen.
In Wesepe zit jansen.
En in Hengelo (ov) ben alleen even de naam kwijt..
en weet je alweer welke in hengelo het is?
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164

