18 March 2005, 16:23
nee dank je, ik hou het op 240's!
Enne, hij heeft helaas wel wat minder serieuze probleempjes / slijtage:
* kleppen zijn zo goed als uitgesteld;
* spruitstuk gescheurd
* olielekkage bij krukaskeerring als je 'm verder vult dan halfvol 9wat slippende koppeling oplevert)
* 2 uitlaatspruitstukbouten afgebroken
* waterpomp zweet wat
* zweet en gebruikt wat olie (1 op 1500 ongeveer)
* koplampruitenwissers overleden
* ROEST en deuken! (bodem valt redelijk mee)
* lederen bekleding totaal versleten
* kmteller begint te zwiepen als je langer dan een kwartier harder dan 170 rijdt
* overdrive heeft pas na 20 keer drukken zin als het koud is
* ra portier gaat niet open van buiten
* el. installatie achterklep overleden (ruitenwisser en verwarming)
* het is binnen OF koud OF heel heet
* hij start en loopt beroerd op gas als ie koud is
* en loopt sinds kort 1 op 6 op gas.
* hij loopt meestal stationair 1500 toeren
* de voorruit heeft zoveel steenslag dat je bij laagstaande zon bijna niks ziet
Dus.....
Maar hij rijdt verder prima!
Enne, hij heeft helaas wel wat minder serieuze probleempjes / slijtage:
* kleppen zijn zo goed als uitgesteld;
* spruitstuk gescheurd
* olielekkage bij krukaskeerring als je 'm verder vult dan halfvol 9wat slippende koppeling oplevert)
* 2 uitlaatspruitstukbouten afgebroken
* waterpomp zweet wat
* zweet en gebruikt wat olie (1 op 1500 ongeveer)
* koplampruitenwissers overleden
* ROEST en deuken! (bodem valt redelijk mee)
* lederen bekleding totaal versleten
* kmteller begint te zwiepen als je langer dan een kwartier harder dan 170 rijdt
* overdrive heeft pas na 20 keer drukken zin als het koud is
* ra portier gaat niet open van buiten
* el. installatie achterklep overleden (ruitenwisser en verwarming)
* het is binnen OF koud OF heel heet
* hij start en loopt beroerd op gas als ie koud is
* en loopt sinds kort 1 op 6 op gas.
* hij loopt meestal stationair 1500 toeren
* de voorruit heeft zoveel steenslag dat je bij laagstaande zon bijna niks ziet
Dus.....
Maar hij rijdt verder prima!