23 July 2009, 10:43
960 onderdelen kunnen eerder 'zonder' aanpassingen op de 700 serie over gezet worden.
Blok van de 960 is idd een 6 in lijn , een vijfcilinder met een pot meer. Met aanpassingen moet het blok wel in een 200 serie passen maar dan ben je aan het lassen, slijpen,...
De 164 heeft nooit het PRV blok gehad, is enkel in de 260 geleverd. PRV-blok is trouwens ook geen slechte motor als er maar juist mee omgegaan wordt en daar wringt het schoentje meestal. (maar is idd niet zo goed als de Red blocks, maar hoeveel blokken zijn van die kwaliteit??)
Interieur delen gaan niet passen en volgens mij zijn de stoelframes zelfs anders. Radio gaat ook niet passen omdat het big fronts zijn, deze zijn wel uitwisselbaar met de 850, V70, ed
Meer verschillen als gelijkenissen dus
Blok van de 960 is idd een 6 in lijn , een vijfcilinder met een pot meer. Met aanpassingen moet het blok wel in een 200 serie passen maar dan ben je aan het lassen, slijpen,...
De 164 heeft nooit het PRV blok gehad, is enkel in de 260 geleverd. PRV-blok is trouwens ook geen slechte motor als er maar juist mee omgegaan wordt en daar wringt het schoentje meestal. (maar is idd niet zo goed als de Red blocks, maar hoeveel blokken zijn van die kwaliteit??)
Interieur delen gaan niet passen en volgens mij zijn de stoelframes zelfs anders. Radio gaat ook niet passen omdat het big fronts zijn, deze zijn wel uitwisselbaar met de 850, V70, ed
Meer verschillen als gelijkenissen dus
245 GL => B230F aka De Rooie