20 July 2009, 11:15
Nou zeg, je bent echt niks gewend. Er is wel het ÃÂÃÂn en ander te schuren, verven en teren, en er is al eerder aan dat ding gelast (redelijk netjes ook nog), maar verder is-ie in topconditie.
Ik zou de bruine aanslag er af halen, dikke zink en menie erover en klaar. De reeds aanwezige gaatjes in de bodem moet je zien als afwatering.
Zie bijgaande foto ter inspiratie:
![[Afbeelding: laswerkkl013.jpg]](http://img204.imageshack.us/img204/543/laswerkkl013.jpg)
De voorschermen gaan er heel makkelijk af, daaronder wil nog wel eens een plekje zitten (elk gat kleiner dan je hand is een meevaller) ter hoogte van de motorkapscharnieren.
Steek je licht eens op onder de auto, waar de achteras aan de carrosserie vastzit, bij de kriksteunen en bij de schokbrekers. Ook waar de vooras aan de balken zit is een mottig hoekje.
Alle tectyl weghalen is zonde van je tijd (en van de tectyl), alleen daar waar het krokant aanvoelt ga ik verder graven.
De auto van oma, wat een vondst. Mijn opa en oma hadden alleen maar een Volvo 66 te vergeven.
Ik zou de bruine aanslag er af halen, dikke zink en menie erover en klaar. De reeds aanwezige gaatjes in de bodem moet je zien als afwatering.
Zie bijgaande foto ter inspiratie:
![[Afbeelding: laswerkkl013.jpg]](http://img204.imageshack.us/img204/543/laswerkkl013.jpg)
De voorschermen gaan er heel makkelijk af, daaronder wil nog wel eens een plekje zitten (elk gat kleiner dan je hand is een meevaller) ter hoogte van de motorkapscharnieren.
Steek je licht eens op onder de auto, waar de achteras aan de carrosserie vastzit, bij de kriksteunen en bij de schokbrekers. Ook waar de vooras aan de balken zit is een mottig hoekje.
Alle tectyl weghalen is zonde van je tijd (en van de tectyl), alleen daar waar het krokant aanvoelt ga ik verder graven.
De auto van oma, wat een vondst. Mijn opa en oma hadden alleen maar een Volvo 66 te vergeven.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

