7 June 2009, 07:36
Met een big smile de ruim 100 kilometer naar huis afgelegd. Niet in de auto van Rik, onze goede buur, maar eindelijk in mijn eigen Volvo! Voor het eerst in mijn leven - ben van 1971 en heb altijd in weggevertjes mogen rijden - had ik mijn eigen auto gekocht en voelde me blij als een kind! De reactie van mijn jongens bij thuiskoms was ongeveer zoals verwacht: "Hee papa, koele auto! Gaan we een stukje rijden?". En mijn vriendin? Die weigert nog te geloven dat dit een betrouwbare auto is. "Als die een jaar zonder problemen rijdt, zal het nog eens overwegen".
![[Afbeelding: IMG_0623.JPG]](http://lh3.ggpht.com/_toBkyfw0pWU/SitbgosFNnI/AAAAAAAADaU/VcqzrF5vrgE/s400/IMG_0623.JPG)
De aankoop ging goed. Albert van ALBRA had zich gemeld na mijn oproepje wie er mee wilde gaan kijken. Als een wervelwind begon hij alle hoekjes en gaatjes van de auto inpsecteren. Dat was echt gaaf. Kon ik gewoon een beetje naar de auto kijken en denken: "Mooi kleurtje...". Vertrouwde hem wel, want in alles wat hij deed en vertelde merkte ik dat hij er verstand van en hart voor heeft.
Mijn oordeel - gebaseerd op boerenverstand - was reeds geveld: dit is een geweldige auto. En Albert was er ook zeer over te spreken.
Dus nu ga ik hier op het forum op zoek naar les 1: Hoe houd ik mijn auto schoon, netjes en glimmend?
Wil de mensen hier op het forum bedanken voor de nuttige reacties op mijn topics. En ik denk dat we elkaar nog weleens gaan tegenkomen bij een "Koffieklets" bij Albra of bij een andere gelegenheid. Bedankt!
De aankoop ging goed. Albert van ALBRA had zich gemeld na mijn oproepje wie er mee wilde gaan kijken. Als een wervelwind begon hij alle hoekjes en gaatjes van de auto inpsecteren. Dat was echt gaaf. Kon ik gewoon een beetje naar de auto kijken en denken: "Mooi kleurtje...". Vertrouwde hem wel, want in alles wat hij deed en vertelde merkte ik dat hij er verstand van en hart voor heeft.
Mijn oordeel - gebaseerd op boerenverstand - was reeds geveld: dit is een geweldige auto. En Albert was er ook zeer over te spreken.
Dus nu ga ik hier op het forum op zoek naar les 1: Hoe houd ik mijn auto schoon, netjes en glimmend?
Wil de mensen hier op het forum bedanken voor de nuttige reacties op mijn topics. En ik denk dat we elkaar nog weleens gaan tegenkomen bij een "Koffieklets" bij Albra of bij een andere gelegenheid. Bedankt!
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)