14 December 2005, 21:05
Die onderste zekering moet dan meerdere "uitgangen" hebben die naar de diverse te bevoorraden delen gaan. Je kunt die diverse uitgangen stuk voor stuk afkoppelen van je zekeringenkast en op die manier nagaan in welk deel het probleem zit. Wel een handje zekeringen bij de hand houden.
De delen die op die zekering geschakeld zitten zijn volgens het schema :
-rechter dagrij- en achterlicht;
-verlichting instrumentenpaneel en verlichting in schakelaars;
-herinneringszoemer verlichting.
Als het vocht verder is doorgelopen, zou het probleem trouwens ook nog wel eens in de zekeringenkast zelf kunnen zitten.
Succes
De delen die op die zekering geschakeld zitten zijn volgens het schema :
-rechter dagrij- en achterlicht;
-verlichting instrumentenpaneel en verlichting in schakelaars;
-herinneringszoemer verlichting.
Als het vocht verder is doorgelopen, zou het probleem trouwens ook nog wel eens in de zekeringenkast zelf kunnen zitten.
Succes
Volvo 240 Van, B230F, 1991, 420Kkm<br />Moto Guzzi V65, 1985, 100Kkm<br />Citroen Xantia 2.0i, 1998, 250Kkm, automaat<br />Gazelle Populair, 20Kkm, 1975