27 May 2009, 13:19
Ah ja, goeie spullen moet je hebben.
Hopelijk had je het al gezien maar de B20 heeft een hele zooi Unified Thread boutjes (meest UNC), en die kan je beter niet vervangen door metrische.
Eigenlijk is de late B20 een (gevaarlijke) mix van metrisch en UNC. De bouten van het koppelingshuis die je eerder in je handen hebt gehad waren metrisch, net als de bout van de krukaspoelie en de bouten vd krukaslagerkappen, deze van de waterpomp en de rest UNC. Ik heb al de nodige metrische bouten uit UNC gaten gehaald.
Hopelijk had je het al gezien maar de B20 heeft een hele zooi Unified Thread boutjes (meest UNC), en die kan je beter niet vervangen door metrische.
Eigenlijk is de late B20 een (gevaarlijke) mix van metrisch en UNC. De bouten van het koppelingshuis die je eerder in je handen hebt gehad waren metrisch, net als de bout van de krukaspoelie en de bouten vd krukaslagerkappen, deze van de waterpomp en de rest UNC. Ik heb al de nodige metrische bouten uit UNC gaten gehaald.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969