10 May 2009, 18:28
Ook ik vond het heel gezellig! Jammer dat ik er alweer vroeg vandoor moest, maar heb fijn nog wel wat kunnen meepikken.
Dus Volvo200liefhebber, bedankt voor de leuke dag! Nog heel veel succes met de nieuwe carriëre, maar ik weet zeker dat dat wel goed komt
Ik heb heel wat smoelen gezien en op een paar forumnamen kan ik nu alvast een gezicht plakken, maar er zijn er heel wat voorbijgekomen waarvan ik begot nog steeds niet weet wie wie was
Een smoelenhoek vind ik daarom wel een goed idee!
@ Volvodiesel: was jij nu diegene die rond twaalven net met een aanhanger kwam aanrijden, met Belgische plaat? (maar dan wel met een andere Volvo ??? ) of wie was dat dan? Ben net voor jouw / die zijn neus weggereden, ook wel lullig. Maar ik moest ÃÂcht vertrekken wilde ik nog op tijd in België geraken..
Dus Volvo200liefhebber, bedankt voor de leuke dag! Nog heel veel succes met de nieuwe carriëre, maar ik weet zeker dat dat wel goed komt

Ik heb heel wat smoelen gezien en op een paar forumnamen kan ik nu alvast een gezicht plakken, maar er zijn er heel wat voorbijgekomen waarvan ik begot nog steeds niet weet wie wie was
Een smoelenhoek vind ik daarom wel een goed idee!@ Volvodiesel: was jij nu diegene die rond twaalven net met een aanhanger kwam aanrijden, met Belgische plaat? (maar dan wel met een andere Volvo ??? ) of wie was dat dan? Ben net voor jouw / die zijn neus weggereden, ook wel lullig. Maar ik moest ÃÂcht vertrekken wilde ik nog op tijd in België geraken..