6 May 2009, 20:28
Hallo mensen
Na lang niks meer te hebben geschreven, ben ik er weer.
Ik heb de laatste tijd veel GEBEUND haha, dus zal morgen eens een smeuig verhaal neer planten met lekker wat foto's
over mijn project en over hoe de nieuwe set r velgen 17 inch in het zwart (glans) eruit zijn komen te zien alleen nog wachten op de spoorverbreders, die tegelijk komen met de group A spoiler zal nog een weekje tot 2 weken duren denk ik. mja verder al heel wat gedaan en nog heel wat te doen.
Ik heb mijn b230 ft uit de 740 klaar gemaakt voor in de 242. ga het blok dit weekend over takelen.
Mijn vraag is nu aan jullie allen
Ik weet eigenlijk in grote lijnen wel wat me te doen staat, mijn vraag is nu:
welke punten moet ik nog op letten? roept u maar!
dan weet ik zeker dat ik niks over het hoofd zie of ga zien.
alvast bedankt
en tot morgen
Na lang niks meer te hebben geschreven, ben ik er weer.
Ik heb de laatste tijd veel GEBEUND haha, dus zal morgen eens een smeuig verhaal neer planten met lekker wat foto's
over mijn project en over hoe de nieuwe set r velgen 17 inch in het zwart (glans) eruit zijn komen te zien alleen nog wachten op de spoorverbreders, die tegelijk komen met de group A spoiler zal nog een weekje tot 2 weken duren denk ik. mja verder al heel wat gedaan en nog heel wat te doen.
Ik heb mijn b230 ft uit de 740 klaar gemaakt voor in de 242. ga het blok dit weekend over takelen.
Mijn vraag is nu aan jullie allen
Ik weet eigenlijk in grote lijnen wel wat me te doen staat, mijn vraag is nu:
welke punten moet ik nog op letten? roept u maar!
dan weet ik zeker dat ik niks over het hoofd zie of ga zien.
alvast bedankt
en tot morgen