6 April 2009, 16:00
![[Afbeelding: IMG_0142.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0142.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0143.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0143.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0144.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0144.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0145.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0145.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0146.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0146.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0147.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0147.jpg)
beetje in een drift daar, niet echt de ideale lijn volgend, maar kwam wel goed tussen de cones uit, niet er doorheen gelukkig. ;D
![[Afbeelding: IMG_0123.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0123.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0124.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0124.jpg)
![[Afbeelding: IMG_0125.jpg]](http://gi97.photobucket.com/groups/l219/G2P9LRA7A9/IMG_0125.jpg)
Pics door Photobucket member "Teur", geen idee wie dat is...
veel lol gehad. de krappe bochten waren lastig, ging snel over voorwielen schuivend. langere/snellere bochten waren mooi, daar kon de boel wat makkelijker schuiven. volgend jaar weer lijkt me. de 240 heeft het goed doorstaan, afgezien van nu een niet echt goed te verklaren geluid dat op de terugweg kwam. volgend weekend maar de motor eens goed controleren. was een soort piston-slap achtig geluid, maar dan met warme motor, ben benieuwd, maar zal wel niet zo erg zijn. was ~met 50% van toerental, ik denk dus aan kleppen. maar dit terzijde.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

