4 April 2009, 18:10
landloper schreef:Binnenkort even netjes aftimmeren en onze 245 staat droog gestald.
Waarom niet je afdakje erbij trekken? Kan je om je auto heen lopen en droog sleutelen,...
|
Leven met onze 245 (was: 245 logisch vervolg op onze 2CV)
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|