17 March 2009, 20:53
Als Volvo een nieuw model uitbrengt vind ik het altijd even wennen, spuuglelijk vind ik ze nooit maar ook niet om meteen van te kwijlen.
Bij de V70 (2000-2008 het model na de classic zeg maar) vond ik bij de lancering de neus zo stom gedaan... Waarom hadden ze die klep niet net zoals de classic mooi laten doorlopen met de gril?... paar maanden later vond ik het er steeds leuker uit zien. En zo ging het ool bij de nieuwe V70 en de XC60.
Voorlopig gaat m'n classic nog een aantal jaren of km mee maar dan bestaat zeker de kans dat er iets als een XC90, V70NN, S80N voor de deur staat.
Zo'n XC70 hebben we hier ook gehad, heerlijke auto vooral bij verkeersdrempels
Bij de V70 (2000-2008 het model na de classic zeg maar) vond ik bij de lancering de neus zo stom gedaan... Waarom hadden ze die klep niet net zoals de classic mooi laten doorlopen met de gril?... paar maanden later vond ik het er steeds leuker uit zien. En zo ging het ool bij de nieuwe V70 en de XC60.
Voorlopig gaat m'n classic nog een aantal jaren of km mee maar dan bestaat zeker de kans dat er iets als een XC90, V70NN, S80N voor de deur staat.
volvo200liefhebber schreef:Oud is en blijft vÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂl mooier natuurlijk :
De huidige modellen spreken mij ook niet aan behalve de XC90 dan :-X
Van de vorige generatie moet ik eerlijk zeggen dat ik de S80(model 1998-2007) en de v70/XC70(model 2000-2008) wel mooi en ook erg fijne karren vindt.
[img width=800 height=600]http://www.volvo-forum.nl/files/xc70_17_159.jpg[/img]
Hier mag je mij best mee straffen
Maar ja,smaken verschillen natuurlijk ;D
Zo'n XC70 hebben we hier ook gehad, heerlijke auto vooral bij verkeersdrempels
245 GL => B230F aka De Rooie