13 March 2009, 08:47
De gele knop is m.i. alleen van model '80. Daarvoor waren de REAR DEMIST en FOGLamp groen. Ook accesoires werden vaak groen of zwart met tekst uitgevoerd. B.v. de achterruitewisser met sproeier en el ramen hoewel ik ook nog een paarse heb.
De Monroe ride leveller heb ik ook, wordt belangrijk als je eerst de auto laadt en daarna wil afstellen. Alleen het frontje is echt van Volvo.
Overigens heb ik hem gecombineerd met een compressor van de Aldi 8)
Nieuwere knoppen zijn zwart aan de zijkant zijn vanaf model 1981 (Plastik bumpers). Die hebben hun mistachterlicht dan ook boven de lichtschakelaar zitten. Ik kan me goed voorstellen dat begin 80/81 de extra spullen met de oude knoppen werden uitgevoerd...
De Monroe ride leveller heb ik ook, wordt belangrijk als je eerst de auto laadt en daarna wil afstellen. Alleen het frontje is echt van Volvo.
Overigens heb ik hem gecombineerd met een compressor van de Aldi 8)
Nieuwere knoppen zijn zwart aan de zijkant zijn vanaf model 1981 (Plastik bumpers). Die hebben hun mistachterlicht dan ook boven de lichtschakelaar zitten. Ik kan me goed voorstellen dat begin 80/81 de extra spullen met de oude knoppen werden uitgevoerd...
[img][/img]