12 March 2009, 22:58
Ik heb ooit gehoort dat het iets is dat bij de 200 serie voor 1985 veel vaker voorkomt, dat motorkap, dak en koffer van de auto dof worden. Heb ik zelf ook met die van '82 en mijn vader ook met zn 264 vroeger. Kennelijk iets met de samenstelling van de laklaag.
Ik zag laatst op Marktplaats o.i.d. iemand staan met een zilvergrijsmetallic motorkap in Zuid-Limburg (Spaubeek? ???). Het was een flatnose van 1981/82. Zag er nog goed uit en volgens mij vroeg hij er 50 euro. Weet niet of hij die nog heeft, maar volgens mij heeft hij vaker auto's te koop, je zou hem eens kunnen bellen / mailen daarover.
Succes! Bevalt de auto verder?
groeten!
Ik zag laatst op Marktplaats o.i.d. iemand staan met een zilvergrijsmetallic motorkap in Zuid-Limburg (Spaubeek? ???). Het was een flatnose van 1981/82. Zag er nog goed uit en volgens mij vroeg hij er 50 euro. Weet niet of hij die nog heeft, maar volgens mij heeft hij vaker auto's te koop, je zou hem eens kunnen bellen / mailen daarover.
Succes! Bevalt de auto verder?
groeten!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)