7 March 2009, 23:31
http://shop.conrad.nl/modelbouw/modelaut...32642.html
Haha, ik ben niet de enige hobbybob op het internet die zijn fan clutch wil reviseren. In de koppeling wordt siliconen olie gebruikt (interessant, als je dit googled krijg je zowel auto-onderdelen als cosmetische chirurgie), tussen de 1000 en 10.000 cSt. dik. Siliconen olie wordt dunner als er meer wrijving is (en is niet zo gevoelig voor warmte). Modelbouwers gebruiken het in het differentieel.
U hoort nog van verdere ontwikkelingen op het gebied van visco-fan revisie.
Haha, ik ben niet de enige hobbybob op het internet die zijn fan clutch wil reviseren. In de koppeling wordt siliconen olie gebruikt (interessant, als je dit googled krijg je zowel auto-onderdelen als cosmetische chirurgie), tussen de 1000 en 10.000 cSt. dik. Siliconen olie wordt dunner als er meer wrijving is (en is niet zo gevoelig voor warmte). Modelbouwers gebruiken het in het differentieel.
U hoort nog van verdere ontwikkelingen op het gebied van visco-fan revisie.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969