1 March 2009, 23:12
Dit is trouwens helemaal een bijzondere: aan het kenteken te zien een origineel Nederlandse.
De meeste zijn naar de voormalige DDR gegaan. Als nederig vervoermiddel voor de partijbonzen. Heel communistisch natuurlijk: een versie (264TE), een motor (V6PRV), een kleur (donkerblauw), een bekleding (blauw velours), een optiepakket (Afluister-pack). U ziet het: Ulbricht, Honecker en hun maatjes waren echte communisten. :-X
De brave burgers hadden dankzij de communistische heilstaat daarentegen recht op veel meer keus: een mooie tweetakt gemotoriseerde klikobak---uuuuh Trabant, Wartburg, Skoda, Lada, Dacia en weet ik wat allemaal nog meer voor verwennerij (na 8 jaar wachttijd) ;D.
De meeste zijn naar de voormalige DDR gegaan. Als nederig vervoermiddel voor de partijbonzen. Heel communistisch natuurlijk: een versie (264TE), een motor (V6PRV), een kleur (donkerblauw), een bekleding (blauw velours), een optiepakket (Afluister-pack). U ziet het: Ulbricht, Honecker en hun maatjes waren echte communisten. :-X
De brave burgers hadden dankzij de communistische heilstaat daarentegen recht op veel meer keus: een mooie tweetakt gemotoriseerde klikobak---uuuuh Trabant, Wartburg, Skoda, Lada, Dacia en weet ik wat allemaal nog meer voor verwennerij (na 8 jaar wachttijd) ;D.
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)

