21 February 2009, 22:36
interessant, maar is het niet verstandiger een hele andere achteras eronder te zetten?
Hoeveel heeft de auto gelopen als ik vragen mag?
Want de mijne ('82) heeft ook die ellende van een gierend en roffelend differentieel, en daarvan weet ik geen kilometerstand (enkel bij grove benadering...). Heeft wel veel met aanhanger gereden, dat wel. Denk dat ik er een keer een andere goeie achteras onder laat zetten.
Hoeveel heeft de auto gelopen als ik vragen mag?
Want de mijne ('82) heeft ook die ellende van een gierend en roffelend differentieel, en daarvan weet ik geen kilometerstand (enkel bij grove benadering...). Heeft wel veel met aanhanger gereden, dat wel. Denk dat ik er een keer een andere goeie achteras onder laat zetten.
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)